Wednesday, May 18, 2011

Pendekatan Baru 2011

Setelah hanyut beberapa lama membiarkan blog ni terkapai2 kesorangan, aku sendiri x tau nak watpe sebenarnya ditambah kekangan masa yang amat terhad untuk keluarga dan kerjaya. Akhirnya mengambil keputusan untuk push diri sendiri menulis semula blog ni. Pendekatan yang diambil kali ni adalah untuk meninggalkan beberapa cerita untuk dikongsi bersama insane tersanyang…my precious one, my son. Aku nak coretkan cerita-cerita aku untuk tatapan dia masa dah besar nanti..(tu pun kalau blog ni masih wujud or x expired)…soo, dalam ni aku akan bahasakan diriku sebagai mama, suami sebagai papa dan anak ku yg paling comel sabagai zameer. Jadi, kepada pembaca sekalian, jgn keliru..sbb aku dah mention awal2 ni… soo, next post are about journey of my life of being mama/parent. Thanks ya!

No comments:

Post a Comment

Jom komen entry saya...