Wednesday, May 18, 2011

Kerjaya di KPT Putrajaya

Selepas melapor diri di KPT putrajaya, mama & the group perlu berkumpul untuk di beri penempatan oleh KPT. ramai juga la yang seangkatan masa tu. around 15 peoples. so, yg in-charge group ni ialah Puan Syam Azura, PSU di Sumber Manusia.

at last, penempatan mama ialah di JPT bersama 3 orang dan akan dipecahkan kepada bahagian dlm JPT. mama di Bahagian Perancangan Kecemerlangan IPT. berjumpa dengan pegarah bahagian tu Prof. Ir. Jai----- . Baik tetapi agak garang..hehe. first impression.
maka, bermulalah kerjaya mama di sini. best juga di bahagian ni. semua orang baik2 je ngan mama...boleh tolerate and bincang sama2. selalu ada pemantauan dari pengarah. dan mama sangat senang di sini sebab pengarah sangat menjaga pekerja di bawah dia. boleh luahkan apa yang tak puas hati..so kerja pun tak terlalu stress. mama sayang juga kawan2 di sini.
Setelah hampir 9 bulan di Bahagian ni, mama terpaksa ditukarkan ke bahagian lain atas sebab keperluan penjawatan kritikal di tempat tu...pertukaran dalaman secara pentadbiran. Prof jai pun kata mama terpaksa bertukar..sedih juga.. tapi mama anggap cabaran untuk lebih maju dalam kerjaya.
kepada kawan2 di BPKI, mama ucapkan ribuan terima kasih kerana melayan mama dengan baik selama ni..sangat senang berkwan dengan diorang semua.

No comments:

Post a Comment

Jom komen entry saya...