Thursday, March 1, 2018

CEGAH INFLUENZA A (H1N1) - BERSIHKAN UDARA ANDA DENGAN ATMOSPHERE

Virus Influenza A tengah merebak... awasi simptom2 keluarga anda. Jika ada yang demam panas, batuk, selsema berpanjangan sila bawa ke klinik / hospital untuk saringan awal!
Tanda udara sekeliling kita makin SAKIT! makin tercemar!


Jika ada anak-anak yang sering mendapat jangkitan pernafasan, asthma, sering batuk dan selsema,
gunakan penapis udara di rumah bagi membantu memberikan udara yang lebih bersih dan segar kepada mereka.
Kajian klinikal membuktikan penapis udara yang sesuai dapat memberikan kelegaan kepada pernafasan anak-anak dan mengurangkan simptom2 penyakit jangkitan udara.


Menurut Pertubuhan Kesihatan Sedunia (WHO) pencemaran udara dalam rumah adalah faktor risiko kelapan paling penting dan bertanggungjawab ke atas 27% daripada beban penyakit global, seperti pneumonia, penyakit pernafasan kronik, kanser paru-paru, termasuk strok, jantung dsb. Setiap tahun, pencemaran udara dalam rumah bertanggungjawab ke atas kematian lebih 500ribu kanak-kanak setiap tahun.


Penapis udara Atmosphere mampu menapis & membersihkan udara dalam rumah anda dengan berkesan. Menapis udara sehalus 0.009 micron berbanding (0.3 micron bagi jenama lain), mampu memerangkap segala bakteria & virus yang berkeliaran sehingga 99.99% . sedutan yang kuat mampu membersihkan ruang tamu anda hanya dalam tempoh 30 minit dengan kuasa turbo!




Diiktiraf terbaik di dunia. dengan pengiktirafan Asthma & Allergy Friendly (US) dan Allergy Standard Ltd (UK), AHAM (ANSI/AHAM AC-1),ENERGY STAR (Jimat tenaga)
dan pastinya anda tidak terikat dengan kontrak selama bertahun2. Kos lebih efektif dan Tiada kos servis/maintenance setiap tahun. Pemantauan Intelli-sense sensor automatik akan memberitahu anda kualiti udara semasa dan masa untuk di servis.

ATMOSPHERE telah diuji dan diiktiraf penapis udara terbaik dunia dengan senarai cemaran paling tinggi dapat ditapis dan menepati standard antarabangsa. Tiada bandingan dengan mana-mana penapis udara lain di pasaran.

lihat jumlah allergen yang boleh ditapis. ujian ini telah dijalankan oleh AllergyUK

Rasai udara bersih segar setiap hari di rumah anda. Anda boleh rasai pengalaman udara bersih di rumah (Free test) dan buat pilihan yang betul.

MAKLUMAT LANJUT
http://www.wasap.my/60129173508/Atmosphere


No comments:

Post a Comment

Jom komen entry saya...